Selectează o Pagină

Acte necesare pentru angajare medici rezidenți

Vă rugăm să transmiteți toate actele de mai jos în format electronic (scanate) la adresa de email rezidenti2021@hosptm.ro

Perioada de preluare dosare este de 07.12.2020-15.12.2020

Rugăm să se completeze documentele atașate (declarații tip), iar apoi sa fie trimise de asemenea scanate pe mail.

A se consulta fișierele atașate care conțin analizele necesare pe specialități.

  • Analize medicale – Programări la Medicina Muncii la Dna Dr. Vișan Doina, telefon: 0744428441
  • Declarații de completat
  • Dosar medical (pentru angajare) – se poate achiziționa de la sediul spitalului
  • Adeverință de la Comisia locală de rezidențiat
  • Copie carte de identitate (2 ex.)
  • Copie certificat de naştere
  • Copie certificat căsătorie (dacă este cazul)„
  • Copii certificat naştere copii (dacă este cazul)
  • Copie diplomă licență/Adeverință
  • Cazier judiciar
  • C.V.
  • Extras cont banca
  • Copie Carnet de muncă sau adeverinţă de la locul de muncă anterior (dacă este cazul)
  • Adeverință de la medicul de familie, cu antecedentele personale
  • Dosar plic

În perioada 15.12.2020-23.12.2020 se va elibera de către DSP Ordinul de confirmare în specialitate și repartiția către unitatea angajatoare, care vor fi trimise ulterior scanate pe mail.