- Legea 544 din 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
- Norme metodologice din 7 februarie 2002 de aplicare a Legii 544 din 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
- Hotararea nr. 123 din 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544 din 2001
- Model cerere informatii de interes public
- Model de reclamatie administrativa (raspuns negativ la cerere)
- Model de reclamatie administrativa (nu s-a raspuns in termen legal la cerere)
- PO-PR-01 Procedura Operațională privind accesul Mass Media în spital
- Buletin informativ
- Solicitare în baza Legii 544/2001
Persoana responsabilă Legea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public Dana Șpac, e.mail judetean@hosptm.ro - Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001, pe anul 2022
- Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001, pe anul 2023
Modalități de contestare ale deciziilor:
- În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamaţie administrativă conducătorului autorităţii sau instituţiei publice căreia i-a fost solicitată informaţia.
- De asemenea, în cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul instituţiei sau autorităţii publice.
-
Suport medical integrat pentru persoanele abuzate sexual, la Spitalul Județean Timișoara
Dr. Anca Panfil și Dr. Cristina Vasilian, medici psihiatri ai SCJUT dau câteva ancore pentru cei care au nevoie de ajutor de specialitate. „Ca să spui Nu, trebuie să cunoști că ai dreptul ăsta, să simți că ai dreptul ăsta și că există un cerc de oameni care îți permit sa spui și Nu și…
-
Prioritatea ești tu – temă suport pentru dialog și consultații de specialitate de Ziua Mondială a Sănătății Mintale
10 Octombrie 2022 „S-a modificat ritmul în care ne trăim viața, se depune efort crescut pentru aproape orice și ramâne foarte puțin timp pentru a ședea cu noi înșine, pur și simplu. Ritmul de dinainte conținea rutine construite în timp, poate cu efort, omul se obișnuise cu ele, erau ca niște ancore. Aveam puncte stabile…
-
17 Septembrie 2022, Ziua Mondială a siguranței pacientului
Tema selectată de OMS, pentru acest, an se referă la folosirea în siguranță a medicamentelor Medici din Spitalul Clinic Județean de Urgență “Pius Brînzeu” Timișoara atenționează pacienții, asupra automedicației. De regulă, investigațiile privind starea de sănătate a unui pacient încep de la primele interacțiuni cu medicul de familie însă odată ajuns în spital, acesta parcurge…
-
Ministrul Sănătății, prof.univ.dr. Alexandru Rafila a participat astăzi la operaționalizarea procesului de digitalizare integrată în Spitalul Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” Timișoara.
www.ms.ro/2022/09/09/ministrul-sanatatii-prof-univ-dr-alexandru-rafila-a-fost-prezent-la-operationalizarea-serviciilor-digitale-integrate-pentru-pacientii-critici-din-spitalul-clinic-judetean-de-urgenta-pius/
-
Spitalul Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” Timișoara, în avangarda procesului de digitalizare a sistemului sanitar românesc
Digitalizarea activității medicale în Blocul Operator și Clinica ATI a pornit în anul 2020 la inițiativa șefului ATI, prof. univ. dr. Dorel Săndesc, prin proiectul CAPACOV și reacția SCJUPBT în situația de urgență, generată de Covid 19 (cod emis 146940) sub autoritatea de management POIM (Program Operațional Infrastructură Mare). Echipa care a susținut proiectul îi…